Internetové knihkupectví s veterinární tématikou

Detail zboží

Front Office Management for the Veterinary Team 3rd Edition

Stručný popis

Zvládnutí činnosti veterinárních pracovišť je zajisté velká výzva pro mnoho veterinárních pracovníků. Efektivní činnost všech zaměstnanců veterinárních pracovišť je náročnou činností při rozdělování kompetencí mezi jednotlivými pracovníky. Tato publikace je vlastně příručkou a zdrojem inspirace, jak zvládnout tuto náročnou činnost. Graficky je publikace excelentně zpracována. Důležité údaje jsou uvedeny v orámovaných barevných tabulkách a na konci každé kapitoly je uveden standardní operační postup, umožňující aplikaci poznatků do praxe. Každá kapitola je ukončena seznamem doporučené literatury. Publikace je bohatě a vkusně doplněna inspirativními fotografiemi a ilustracemi. Publikace je rozdělena na dvě sekce, jenž jsou členěny na kapitoly. První sekce je věnována budování a vedení veterinárního týmu. Od vytváření pracovních pozic na veterinárních pracovištích, po pracovní náplň jednotlivých pracovních pozic, jako je veterinární asistent, ošetřovatel, student na stáži, recepční, vedoucí a „kancelářský“ manažer, veterinární lékaři . Uvedeny jsou pracovní náplně a odpovědnosti na určených pozicích, programy školení pracovníků. Následující kapitola je zasvěcena vedení týmu, od stanovení poslání, vize a její hodnoty. Třetí kapitola popisuje náročné poslání recepčních. Od umění otevřené komunikace, zvládnutí telefonické konverzace (ilustrované přehlednými návody telefonování) vyplňování přehledných formulářů a hlášení, galantnosti a slušného chování. Celá čtvrtá kapitola je věnována popisu náročné a zodpovědné práce týmu veterinárních techniků, které jsou pomocnými a prodlouženými rukami lékařů. Jejich kompetence zasahuje do porozumění aplikace vakcinačních látek, čipů, antiparazitik, odběru biologického materiálu, fixace pacientů v průběhu klinického a diagnostického vyšetření, dávkování léčiv s navazující jasnou a průkaznou evidenci. Velkou roli hraje střední personál při výživovém poradentství. Pátá kapitole je inspirující kapitolou pro vedoucí a majitele veterinárních pracovišť, neboť se týká lidských zdrojů. Uvedeny jsou všechny dokumenty, které by měl předložit zájemce o práci na veterinárních pracovištích. Popsány jsou okruhy otázek, které by měli a neměli zaznít v průběhu přijímacího pohovoru. Obeznámení zájemce činností veterinárního pracoviště s uvedením seznamu vykonávaných činností. Uvedeny jsou i příklady výplat, prémiových ukazatelů pracovníků. Inspirativní je i postup při zaškolování nového pracovníka rozčleněných do rozličných modelů. Důležitou je šestá kapitola zabývající se právem a etikou ve veterinární medicíně. Sedmá kapitola je souhrn poznatků a zkušeností, jak se bránit přepracování, syndromu vyhoření a sebevražedným myšlenkám. V algoritmu je krásně zanalyzován rozdíl mezi syndromem vyhoření a soucitným chováním vůči klientům. Na tuto psychologickou kapitolu navazuje kapitola profesionálním růstu pracovníků. Strategickému plánování je věnována celá devátá kapitola. Podrobně je popsán vývoj od formulování, rozvoje, implementace a vyhodnocení. Marketing a management je úvodní kapitolou druhé části publikace, která překypuje inspirativními nápady jak zpropagovat činnost veterinárního pracoviště. Jedenáctá kapitola zajisté potěší veterinární „Skrblíky“. Je nabita přehlednými tabulkami vyhodnocující efektivnost a finanční návratnost a všechny možné finanční fiškuntálie a kouzla. Nechybí ani jasné finanční plánování, statistiky o četnosti veterinárních úkonů a zákroků. Kapitola dvanáctá zasvěcuje čtenáře do problematiky výchovy zodpovědnosti klientů o své pacienty. Od zvládnutí řeči těla, přes srozumitelnost výkladu, osvětlení dané zdravotní problematiky za využití různých edukačních pomůcek a materiálů. Problematice eutanázie je věnováno několik stran textu. Třináctá kapitola popisuje zvládání jednání s klienty, vedení pracovníků na pracovištích, jejich plánování. Čtrnáctá kapitola je v současné době i v budoucnosti velice důležitá. Pojednává o lékařských záznamech. O jejich formách, způsobech členění, standardech při vyplňování. Pro mě nepříjemnou a obtěžující činností je stále inventarizace zásob a kontrola expirací. Snad proto byly celá patnáctá a šestnáctá kapitola zasvěceny tomuto problému. Zajímavý je i kapitola o bezpečnosti práce. Od analýzy nebezpečí, přes revizní zprávy elektrospotřebičů, vybavenosti ochrannými a protipožárnímu pomůckami až po zvládnutí dokumentace této bohulibé činnosti. Poslední a zajisté neoblíbenou kapitolou o kalkulacích a přepočtových vzorcích autor uzavírá problematiku vedení veterinárních pracovišť. Každá publikace je opět vybavena originálním přístupovým kódem, která zajišťuje přístup k webovým stránkám této publikace, obsahující rozličné formuláře, hlášení, slovní výrazů a výsledky testovacích otázek, které jsou uvedeny na konci kapitol.

Autor: Prendergast BS AS RVT CVPM, Heather (Author)

Cena s DPH:  asi 2172 Kč
Zboží není skladem
Přesná cena bude sdělena na základě Vaší nezávazné objednávky.
Základní informace
NakladatelElsevier Saunders
ISBN9780323570404
VydáníIII. vydání 2019
Vazbabrožovaná
Počet stran416
Popis

Learn to navigate the day-to-day skills you need to be a valuable member of the veterinary office team! Front Office Management for the Veterinary Team, 3rd Edition covers veterinary office duties ranging from: scheduling appointments to billing and accounting, managing inventory and medical records, marketing, using outside diagnostic laboratory services, and communicating effectively and compassionately with clients. This edition includes two all-new chapters on strategic planning and leadership, updated coverage of office procedures, veterinary ethics, and technology. In addition, this complete guide to veterinary practice management features step-by-step instructions, making it easier for you to master vital front office tasks!
UPDATED! Chapters include the most current information on team leadership, veterinary ethics and legal issues, human resources, and finance management.
UPDATED! Coverage of technology and procedures includes new computer screen shots and new photos.
Comprehensive coverage of front office skills includes telephone skills, appointment scheduling, admitting and discharging patients, and communicating with clients.
Review questions and suggested activities reinforce important concepts presented in each chapter.
Coverage of clinical assisting ranges from examinations and history taking for patients to kennels and boarding procedures, as well as radiology and laboratory procedures.
Veterinary Ethics and Legal Issues chapter helps you protect the practice, and run an office based on ethical principles.
An Evolve companion website lets you practice front office tasks with exercises in bookkeeping/accounts receivable, appointment management, and charting.
Downloadable working forms offer practice in completing sample checks, laboratory forms, and incident reports.
Information on electronic banking and tax forms ensures that you adhere to the latest financial guidelines.
Information on security in office communication covers the most current methods of safe, electronic communication.
Practice Point boxes highlight practical information to remember while on the job.
Veterinary Hospital Managers Association (VHMA) Critical Competencies are highlighted in each chapter.
NEW! Strategic Planning chapter discusses how to strategically plan for the successful future of the veterinary hospital, and will include details on growing the practice, planning the workforce, meeting consumer needs, and increasing the value of the practice.
NEW! The Leadership Team chapter discusses how leadership affects the paraprofessional staff, provides suggestions for effective leadership strategies, and methods to set expectations for employees, including attracting and retaining employees, leveraging, empowering and driving employee engagement.
NEW! Standard Operating Procedures provides a checklist of important tasks associated with that chapter that must be addressed/completed in the veterinary practice setting.

Obsah
Section I: Veterinary Practice Team and Development1
1. Veterinary Health Care Team Members2
2. The Leadership Team12
3. The Receptionist Team34
4. The Veterinary Technician Team60
5. Human Resources101
6. Veterinary Ethics and Legal Issues142
7. Compassion Fatigue, Burnout and Suicide Awareness156
8. Professional Development166
9. Strategic Planning176
Section II: Veterinary Operations188
10. Marketing Management188
11. Financial Management213
12. Client Leadership253
13. Appointment Management278
14. Medical Records Management292
15. Inventory Management309
16. Controlled Substance324
17. Safety in the Veterinary Practice334
18. Calculations and Conversions365
Abbreviations375
Glossary376
Index383