Internetové knihkupectví s veterinární tématikou
Proč lidé kupují věci? Jaké nástroje můžeme použít k přesvědčování klientů a prodeji našich služeb? V této práci autoři nabízejí více než 20 let zkušeností s prací v různých oblastech veterinární praxe. Tato kniha, napsaná s praktickým přístupem, shrnuje současné znalosti v oblasti neuromarketingu a poskytuje rady pro její implementaci do skutečného každodenního života veterinárních postupů. Člověk se při koupi výrobku nerozhoduje nejprve racionálně, ale emocionálně. Tedy jako první cítí, a až poté myslí. Tento poznatek, který odhalila neurověda, je naprosto stěžejní pro chápání spotřebitelského chování. Je zřejmé, že pro budoucí výzkumy nebude stačit prosté dotazování – bude se muset přejít k mnohem sofistikovanějším metodám, které odhalí příčiny chování spotřebitele v samém zárodku. Tedy v těch 300 milisekundách, které člověku zabere zpracování toho, co vidí.
Díky zkoumání lidského mozku teď bude pro firmy efektivně zacílit na spotřebitele snazší než kdy dřív. Neuromarketing je o aplikace metod neurovědy na oblast reklamy, snažící se vysvětlit nevědomé pohnutky jednání spotřebitele, které jsou zásadní při rozhodování o nákupu. Cílem použití neuromarketingu je samozřejmě zvýšení efektivity marketingové komunikace pomocí optimalizace samotného výrobku, jeho umístění, ceny i reklamy. Jeden z prvních a nejznámějších neuromarketingových výzkumů se soustředil na preference Pepsi vs. Coca-Coly. Pomocí neuromarketingu se také zjistilo, že účastníci výzkumu prožívali více pozitivní emoce, pokud se při konzumaci čokolády dívali i na její obrázek, než když se na něj nedívali. Při ochutnávání vína zase účastníci automaticky hodnotili dražší vína lépe nežli levnější, za pomoci fMRI se zjistilo, že při jejich ochutnávání prožívali lepší pocity. To se však dělo i přesto, že jim byla předsouvána levná vína, která byla jako drahá pouze představovaná. Velký rozruch stále vyvolává etická otázka neuromarketingu. Někteří se totiž domnívají, že se jeho přičiněním ohrozí svobodné, logické a informované rozhodování spotřebitele. Vycházejí z předpokladu, že se neuromarketing soustřeďuje na nalezení tzv. „nákupního tlačítka“ v mozcích spotřebitelů, pomocí něhož s ním pak mohou firmy snadno manipulovat. I tak je ale neuromarketing nový, neprobádaný ostrov, který nám toho v budoucnu jistě ještě hodně odhalí.
Autor: Inmaculada Pérez Madrigal, Miguel Ángel Valera, nÚria Tabares Rivero:
Nakladatel | Servet |
---|---|
ISBN | 9788417640033 |
Vydání | |
Vazba | |
Počet stran |
Why do people buy things? What tools can we use to convince clients and sell our services? In this work, the authors offer their more than 20 years of experience working in different areas of a veterinary practice. Written with a practical approach, this book reviews the current knowledge in neuromarketing and provides advice for its implementation in the real daily life of veterinary practices.
Introduction | VIII |
What is neuromarketing and how ca nit be used? | 2 |
Integrity and belief, Ethics in neuromarketing. | 7 |
What makes people buy things? | 11 |
Future trends in veterinary medicine, | 19 |
How do your clients perceive you? | 25 |
Are you willing to chngeM | 39 |
Sell – what a wretched word! | 47 |
Reception in a neuromarketing clinic. | 63 |
Conquerin your clients mind. Neuromarketing in the consultation room. | 83 |
Enabling decisions. | 95 |
How to offer health plans. | 107 |
Even more complicated: Neuromarketing on social media. | 113 |
Neuromarketing over the telephone. | 145 |
Using neuromarketing to manage critical points during consultations. | 157 |
Managing internal clients. Employee communication and motivation. | 165 |
Tools for implementing neuromarketing in a veterinary practice. | 183 |
References. | 206 |