Internetové knihkupectví s veterinární tématikou

Detail zboží

Managing a Veterinary Practice

Stručný popis

Publikace byla přeložena do českého jazyka pod názvem Management veterinární praxe,ISBN 9788090371064 = 2016 Kč. Je v nabídce nakladatelství Medicus veterinarius

Autor: Jevring-Bäck

Cena s DPH:  asi 1939 Kč
Zboží není skladem
Přesná cena bude sdělena na základě Vaší nezávazné objednávky.
Základní informace
NakladatelElsevier Saunders
ISBN9780702028205
Vydání2007
Vazbabrožovaná
Počet stran372
Popis

Kniha Caroline Jevringové je zatím pro mě osobně asi ta nejlepší, o které jsem na stránkách Veterinářství psal recenzi. Tato publikace je na českém veterinárním knižním trhu zcela ojedinělá a jedinečná. Jak řídit veterinární praxi aneb management veterinární praxe je souborem marketingových úvah, doporučení a nápadů, jak úspěšně a kvalitně provozovat specifické a komplikované odvětví podnikání - veterinární praxi.
Pro českého veterinárního lékaře bude toto dílo pravděpodobně poněkud pionýrské a může stejně tak otrávit, jako nadchnout. Management, marketing, byznys, strategie, reklama, plánování a podobná hesla jistě narazí na odpor uvědomnělých veterinárních duší upsaných etickým kodexům z dílny Komory veterinárních lékařů. Obavy ze slova "marketing" pramení z neznalosti jeho obsahu. Domnívám se, že tato kniha je vhodným nástrojem k prolomení těchto fóbií a jasnému uvědomnění si podstaty a významu marketingu ve veterinární praxi.
Autorka řídí vlastní veterinární konzultační praxi managementu ve Švédsku. Ve své knize odhaluje a vysvětluje marketingové chyby, se kterými se za svého působení v různých praxích setkala a navrhuje metody jejich odstranění. Jednotlivé problémy, jako například vytvoření si vůle ke změně, zlepšení komunikace v praxi, zlepšení interperzonálních vztahů, zaměstnávání lékařů a asistentů, vztah zaměstnavatele a zaměstnanců, správné postoje ke klientům, preventivní medicína, profesionální prodejní činnost a plánování, jsou zároveň i názvy jednotlivých kapitol, kde jsou tyto otázky velmi přehledně probírány.
Kniha je psaná velmi čtivou a nekomplikovanou angličtinou, a jednotlivé kapitoly a subkapitoly jsou krátké, stručné a obsahově přehledné.
Publikaci lze jednoznačně doporučit všem, kteří čtou anglicky a mají otevřenou mysl změnám a nápadům, jak modifikovat vlastní postoje a myšlení a tím zkvalitnít vlastní podnikatelskou veterinární činnost. Dílo není návodem Carnegiovského typu, jak rychle zbohatnout nebo jak být a zůstat navždy šťastný, ale pouze návrhem, jak postupnou, dlouhodobou a cílevědomou prací dojít ke kýženým cílům ve vlastním byznysu. Pokud by měla být z angličtiny do češtiny přeložena jediná kniha, pak by můj hlas dostala jistě právě tato.
O konkurenci.
Většina lidí vidí život jako definitivní koláč: pokud někdo dostal větší kus, na druhého se dostane již jen malý. Lidé s ustrašenou mentalitou zažívají těžké chvíle, když se mají podělit s jinými o své znalosti, schopnosti a zisk. V současné době je ve veterinární praxi mnohem více veterinářů než v minulosti. Veterináři mají často obavy, že rostoucí konkurence zahubí jejich vlastní praxe. Jejich úzkoprsá mentalita je nutí žít ve strachu, že koláče nebude dost pro všechny. Místo toho, aby vzájemně spolupracovali, často pracují pod cenou a nekooperabilně. Koláč je totiž obvykle větší, než s ve skutečnosti zdá.
MVDr. Martin Grym

Obsah
Úvodní slovovii
Předmluvaxi
Poděkováníxiii
1 Provedení změny1
2 Vytvoření úspěšného podniku21
3 Řízení ekonomiky vaší veterinární kliniky41
Dodatek Hlavní zásady ekonomiky59
4 Jaká je skutečná úloha vedoucího?67
5 Jaká je úloha manažera veterinární praxe?81
6 Význam správné komunikace93
7 Jak porozumět zaměstnancům co lidí motivuje127
8 Vývoj týmu ve vaší praxi149
9 Marketing ve vaší praxi177
10 Profesionální obchodování v praxi199
11 Jak porozumět svým klientům221
12 Dosažení nejvyšší profesionality v službách237
13 Dodržování pokynů: umění dávat efektivní doporučení255
14 Role péče zaměřené na pohodu zvířat a péči o zdraví ve veterinární praxi273
15 Budoucnost podnikání ve veterinární medicíně287
Příloha 1 Umění telefonovat297
Příloha 2 Efektivní plánování a řízení pracovních setkání týmu301
Příloha 3 Externí přednášky303
Příloha 4 Mapování postupů práce a kontroly kvality305
Příloha 5 Nastavení cen v praxi309
Příloha 6 Reklamní materiály propagující praxi317
Příloha 7 Provádění marketingových průzkumů327
Použitá a doporučená literatura333
Rejstřík339