Internetové knihkupectví s veterinární tématikou
Druhé vydání této knihy představuje veterinárním odborníkům praktická řešení konkrétních situací, se kterými se mohou setkat v důsledku nových tendencí ovlivňujících toto odvětví. Autor podává jasné, přímočaré a přesto dynamické vysvětlení témat, jako je průzkum trhu, jak sestavit tým a udržet si zaměstnance, obchodní plány a protokoly nebo jak kontrolovat výdaje. Kniha byla také aktualizována o know-how potřebné k tomu, aby bylo možné co nejlépe využít nové technologie a digitální nástroje, které jsou nyní dostupné veterinárním praxím (sociální média, digitální marketing atd.). Kniha si klade za cíl seznámit veterinární odborníky, kteří vlastní praxi, s manažerskými dovednostmi, které jim umožní stát se špičkovými podnikateli ve veterinární oblasti.
KLÍČOVÉ BODY:
➜ Nezbytná kniha pro veterinární podnikatele, kteří se chystají založit vlastní praxi.
➜ Zahrnuje základní znalosti o tom, jak používat nové technologie a digitální nástroje, které jsou nyní dostupné veterinární praxi.
➜ Obsahuje příklady ze skutečného života, které veterinářům pomohou vypořádat se se situacemi, s nimiž se ve své praxi běžně setkávají.
➜ Pokrývá témata jako marketing, lidské zdroje, finanční řízení a zlepšování procesů.
➜ Plno aktuálního obsahu prezentovaného ve stručném, vizuálně přitažlivém formátu.
Obsah:
Úvod
MARKETING
1. Co je marketing a kam by se mělo investovat?
2. Umístění praxe
3. Strategie
4. Design značky
5. Studie trhu a životaschopnost praxe
6. Marketing v čekárně
7. Návrh marketingové kampaně
8. Průzkum kvality: na co se ptát a za co
9. Udržení klienta
10. Jak a proč prodávat potravinářské výrobky
11. Příchozí marketing pro veterinární praxi
12. Poznávání našich klientů
13. Hodnotová nabídka
14. Zákaznická zkušenost
LIDSKÉ ZDROJE
15. Jak být lídrem
16. Budování týmu
17. Zadržení personálu
18. Náplň práce
19. Koučování
20. Hodnocení zaměstnanců
21. Design pracovních nabídek
22. Pracovní pohovor
23. Pobídky a křížový prodej
ZLEPŠENÍ PROCESU
24. Výrobní systém Toyota
25. Protokoly ve veterinární praxi
26. Schůzky
27. Využití technologií v moderní praxi
28. Personální řízení a zlepšení rozvrhu práce
29. Tvorba informačních listů
30. Zlepšení procesů
31. Software pro správu
FINANČNÍ ANALÝZY
32. Cílové pobídky
33. Jednoduché nástroje pro hodnocení úspěchu
34. Co je to podnikatelský plán
35. Kontrola výdajů
36. Stanovení obchodních cílů
37. Cenová strategie
38. Finanční analýza a druhy financování
39. Dodavatelé
Bibliografie
Autor: Mérida Isla
Nakladatel | Edra Publishing |
---|---|
ISBN | 978841849846 |
Vydání | 2021 |
Vazba | pevná |
Počet stran |
The second edition of this book presents veterinary professionals with practical solutions to specific situations they may encounter due to new tendencies influencing the sector. The author gives clear, straightforward, and yet dynamic explanations of topics such as market research, how to form a team and retain staff, business plans and protocols, or how to control expenditure. The book has also been updated with the know-how required to get the most out of the new technologies and digital tools now available to veterinary practices (social media, digital marketing, etc.). The book aims to introduce veterinary professionals who own a practice to the management skills that can empower them to become cutting-edge veterinary entrepreneurs.
KLÍČOVÉ BODY:
➜ Nezbytná kniha pro veterinární podnikatele, kteří se chystají založit vlastní praxi.
➜ Zahrnuje základní znalosti o tom, jak používat nové technologie a digitální nástroje, které jsou nyní dostupné veterinární praxi.
➜ Obsahuje příklady ze skutečného života, které veterinářům pomohou vypořádat se se situacemi, s nimiž se ve své praxi běžně setkávají.
➜ Pokrývá témata jako marketing, lidské zdroje, finanční řízení a zlepšování procesů.
➜ Plno aktuálního obsahu prezentovaného ve stručném, vizuálně přitažlivém formátu.
Obsah:
Úvod
MARKETING
1. Co je marketing a kam by se mělo investovat?
2. Umístění praxe
3. Strategie
4. Design značky
5. Studie trhu a životaschopnost praxe
6. Marketing v čekárně
7. Návrh marketingové kampaně
8. Průzkum kvality: na co se ptát a za co
9. Udržení klienta
10. Jak a proč prodávat potravinářské výrobky
11. Příchozí marketing pro veterinární praxi
12. Poznávání našich klientů
13. Hodnotová nabídka
14. Zákaznická zkušenost
LIDSKÉ ZDROJE
15. Jak být lídrem
16. Budování týmu
17. Zadržení personálu
18. Náplň práce
19. Koučování
20. Hodnocení zaměstnanců
21. Design pracovních nabídek
22. Pracovní pohovor
23. Pobídky a křížový prodej
ZLEPŠENÍ PROCESU
24. Výrobní systém Toyota
25. Protokoly ve veterinární praxi
26. Schůzky
27. Využití technologií v moderní praxi
28. Personální řízení a zlepšení rozvrhu práce
29. Tvorba informačních listů
30. Zlepšení procesů
31. Software pro správu
FINANČNÍ ANALÝZY
32. Cílové pobídky
33. Jednoduché nástroje pro hodnocení úspěchu
34. Co je to podnikatelský plán
35. Kontrola výdajů
36. Stanovení obchodních cílů
37. Cenová strategie
38. Finanční analýza a druhy financování
39. Dodavatelé
Bibliografie